Haberler

Bielefeld Üniversitesi ve Bielefeld Uygulamalı Bilimler ve Sanatlar Üniversitesi ile Birlikte Doktora Kolokyumu Düzenlendi

23.10.2024

DAAD sponsorluğunda, TAÜ İşletme Doktora Programı ile Bielefeld Uygulamalı Bilimler ve Sanatlar Üniversitesi ve Bielefeld Üniversitesi tarafından organize edilen 2024-2025 eğitim-öğretim yılı Güz Dönemi doktora kolokyumu 23 Ekim 2024 tarihinde TAÜ kampüsünde gerçekleştirildi. Bielefeld Üniversitesinden Prof. Dr. Hermann Jahnke ve programın partneri Bielefeld Uygulamalı Bilimler ve Sanatlar Üniversitesinden Prof. Dr. Rıza Öztürk’ün açılış konuşmalarıyla başlayan etkinlik, DAAD, Bielefeld Üniversitesi ve partner üniversitenin misafir araştırmacılar için sunduğu fırsat ve olanakların tanıtılması ile devam etti. Ardından TAÜ İşletme Doktora Programı öğrencileri kendilerini tanıtarak akademik ilgi alanları hakkında bilgi verdiler. 
 
Etkinliğin ikinci kısmında Bielefeld Uygulamalı Bilimler ve Sanatlar Üniversitesinden katılımcılar araştırma çalışma örneklerini paylaştılar. Bu kapsamda Prof. Dr. Vivian Carstensen “Determinants of Entrepreneurial Intentions“ başlıklı çalışmasına ilişkin bir sunum gerçekleştirirken doktora öğrencisi Eliza Starke “It’s a Green Value Match” başlıklı çalışmasını sundu.
 
Etkinliğin son kısmında Türk Alman Üniversitesinden katılımcılar araştırma çalışma örneklerini paylaştılar. Bu kapsamda İşletme Doktora Programı öğrencilerinden Ebru Vehibe Bekar “How does the application of gamification influence students' understanding of accounting and tax applications in the context of university educational settings?” başlıklı çalışmasına ilişkin bir sunum gerçekleştirirken program öğrencilerinden Ferhat Sayın “Evaluating the Competencies of Entry-Level Logistics Professionals in Turkey: Perspectives from Logistics Executives” başlıklı çalışmasına ilişkin bir sunum gerçekleştirdi. TAÜ İşletme Doktora Programı öğrencilerinden Erencan Yavrucu, “Social Sustainability-integrated Vehicle Allocation Problem and a Heuristic Solution Algorithm” başlıklı çalışmasına ilişkin bir sunum yaptı. Etkinlik, TAÜ İşletme Bölümü Öğretim Görevlisi Mustafa Murat Cerit’in “Comparison of Brands' Crisis Communication Strategies before, during and after COVID-19 Pandemic” başlıklı çalışmasına ilişkin sunumuyla sona erdi.